Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av alexandra - 14 oktober 2013 22:35

Gud det är så mycket jag skulle kunna göra nu när jag bara sitter hemma och "låter dagarna gå"..

Skulle vilja lära mig sy och sticka.

Skulle kunna pyssla hur mycket som helst, de som jag tycker är så roligt.

Skulle kunna fixa körkortet!

Jobba lite!

Eller lära mig något nytt.. Men latheten tar tyvärr över och kanske är man lite för fattig också. Fast hur dyrt kan några garnnystan vara och hur svårt ska det vara att lära sig STICKA åtminstonde?   

 

Just nu går dagarna extremt segt iallafall. Mest för att jag väntar på pengar. Brukar alltid ha något på någon lista som jag verkligen "måste ha". Den här gången har jag inget till mig själv (går nog över efter en runda på kupolen skulle jag tro). Däremot känner jag att jag kanske aldrig har tackat de som VERKLIGEN har ställt upp för mig den här perioden i mitt liv som varit lite si och så. Har aldrig varit bra på att överaska eller visat min tacksamhet, så jag har mina små planer till nån..    Sen har såklart MÅNGA varit ett stort stöd och det vill jag verkligen tacka för också! Det betyder så himla mycket!

 

Har setat och kollat på pojknamn idag! Känns som att man måste ha lite alternativ:

 

Benjamin

Vincent

Elvin

Liam

Miliam

Wille

 

Om någon har något mer fint namn på lager så är jag tacksam. 

Men, jag har ju faktiskt redan "bestämt" mig för ett av dom   . 

Gäller bara att få David att säga ja till hundra procent, är kanske uppe i 70 % hittills   .

 

Såå... vilket namn tycker ni?


 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards